Stockholm lite längre än planerat

Har fått order av syster Mikaela att blogga, vilket inte händer så ofta, men eftersom hon och B iaf läser så tänkte jag skriva några rader.

Åkte ju ner till stockholm för att jag skulle hälsa på maja och tanden och göra min operation, men riktgit så blev det inte. Fick jobb här nere så då bestämde jag mig för att stanna och jobba och göra operationen efter vintern ist. Så nu är jag inne på min sista vecka i huvudstaden. Jobbar på Olearys i Skanstull och på Cabare, trivs skit bra på jobben och har lärt känna massa nya och underbara människor. Men nästa söndag åker jag hem och tackar för denna gång. Gillar ändå Stockholm och hade det inte varit så att jag va klar för vintern så hade jag nog stannat här, men nu är det som sagt vintersäsong snart och vemdalen väntar även detta år, känns sådär just nu men blir säkert jätte bra. ska jobba november på skalet och sen blir det Björnrikegården, ska bli spännade med lite nytt, nya rutiner och ett nytt sätt att jobba på.

Maja är hemma i hedemora och Tanden skulle ut ikväll så jag roar mig med att tvätta och laga mat, söndags göra.
Blev lite jobb denna vecka men med tanke på att det är sista veckan så gör det mig inte så mkt faktiskt. då hinner man umgås lite innan man drar. för trots att jag bor med tanden och maja så träffas vi inte mkt, oftast sover dom när jag kommer hem eller så sover jag när dom kommer hem, så lite kvalitetstid kan vi behöva!

Nej nu ska jag laga lite mat och bädda rent i soffan som är min säng för tillfället ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback