Hotellrummet på arlanda stad, trodde jag skulle till Malmö??

Va vad lilla Josefine trodde ja!
Oj oj vilken resa det blev igår då, skulle ju byta i stockholm till flyget till Malmö, men eftersom flyget från Ösd var försenat så väntade inte sista flyget till Malmö, så jag och 4 st till fick ta in på hotell och blev bjuden på allt av SAS, fick middag på hotellet kl 22.00 när vi kom, så det va ju snällt men det va ju inte vad man hade förväntat sig! 2 st av dom andra skulle till Riga, så det va ju mer synd om dom faktikst!

Har sovit en timma inatt, jätte sköna sängar men jävla sunkit område så jag hade as svårt att sova!
va och käkade frulle kl 6 i morse;) och nu sitter jag på rummet med min 8de kopp kaffe och försöker bli en människa, sjukt trött alltså!

Kl 9 kommer taxin och hämtar oss och kl 10.00 går planet till Malmö, så jag hoppas jag kommer fram, men synd det blev en dag senare än beräknat bara.

Ska bli skit kul att träffa Jimmie och Mattias, saknar ju grabbanra grus!;)

Ne nu ska jag slänga på min lite smink och gå och hämta mer kaffe;)

Nästa inlägg blir från Malmö..

Puss och Kram

Äntligen påväg till Malmö!

Nu sitter jag på flyget i Östersund och väntar på att få gå på flyget till arlanda också byter jag där till Malmö. så ikväll blir det ute kväll i Malmö med Jimmie och Mattias, ska bli sjukt kul!!

Sitter med grannarna till mamma i singsjön, dom ska till Alanya i 2 veckor, fy faan vad skönt!

Tur man hade med sig datan, är ju en timma kvar innan flyget går.

Även att jag blev helkroppsvisiterad också, min tur alltså! haha

Tusen tack Emmelie för att du körde mig <3

Nästa inlägg är jag i Malmö !!

Puss <3

Sant

Man ska glädjas åt det man har i livet. vissa har mer, andra mindre. men alla har något <3

Tidig morgon på en underbar dag!

WOOW! Äntligen är dagen här! Karina och Sus kommer hem idag och jag och Eleonor ska som sagt åka och hämta dom vid flygplatsen;)
Ska bli så skönt att få hem Karin så man slipper denna skrikande kattjävel (ursäkta språket karin) men ska bli mest skönt eftersom både jag och Rolloboy saknat henne så himmla mkt <3

Tror det kommer bli en sjukt bra sista helg i Östersund <3

Skriver mer ikväll när Karin berättat lite om deras galna resa!

Puss

Ibland undviker man saker och ting som är interssanta bara för att man vet att det kan leda till något nytt och känslomässigt och då e det lättare att undvika det..tyvärr gör man det ibland, även jag....

Hunnit med mycket idag

Eleonor kom och hämtade mig idag vid kl 12 också gick vi på stan ett tag och jag köpte 2 shorts som jag kan ha i sommar, eftersom jag inte har några förutom om baske och fotbolss byxan;) haha. är inte min grej med korta shorts men vill man va brud får man gilla läget;)
Sen åkte vi upp på skopunkten och jag hittade att par as fina sommar skor för bara 50 KR! HELT sjukt, men fina va dom och glad blev lilla jag;)
Sen åkte Eleonor och hämtade karl sin på jobbet och jag åkte hem och tvättade klart och städade lite och lagade middag!
Sen gick jag och fixade en lite sak till min kära vän som kommer hem i morgon <3

Nu ska jag sova så det blir morgon så jag och Eleonor kan åka och hämta Karin och Sus på flygplatesn, som jag saknat dom <3

I morgon kommer Zandra upp från Stockholm också, ska bli kul att träffa henne igen, va ett år sedan sist nu;( hon har sin mamma här uppe men bor själv i Stockholm så nu va det dags att komma upp igen! kommer bli jätte kul att träffa min lilla fru igen;)

Puss / Josefine

Min älskade bullmamma Evelina Lindström <3

kan inte vara lätt att vara Eve, fick veta idag att hon e ständigt orolig för mig;) om hon tycker jag träffar typiska jossan killar, men det e ju jag mitt hjärta så orolig behöver du inte vara. lite kanske;)

Har iaf innset att jag borde lyssna på henne mer än jag gör! skrattretande!

Men jag älskar dig mitt hjärta! Puss

Si Vis Amari, Ama <3

- om du vill älskas, älska!

Finns väldigt få människor jag vet alltid finns där för mig och som jag vet alltid stöttar mig i allt jag gör och allt jag väljer och det är jag gudomligt tacksam för!
Det finns VÄNNER sen finns det "vänner" tyvärr är dom sist nämda fler. men jag e så glad att jag har dom få riktiga och att dom alltid finns och stöttar, däremot är det jätte jobbigt när dom inte finns nära hela tiden. och tyvärr så är detta något jag måste vänja mig vid eftersom jag jobbar säsong och har valt det för att jag tycker det är kul och givande. men jag vänjer mig tyvärr aldrig! men det kommer väl. helst hade man ju velat ha alla samlade och med mig hela tiden men det är ju faktiskt omöjligt!

Men mina vänner och min familj är det bästa som finns i mitt liv och dom jag gör allt för <3

Skriver ju inte så ofta längre men när jag vill och känner att jag vill skriva av mig så gör jag det! kanske inte blir så roliga inlägg, men inte därför jag har denna sida heller, skaffade denna blogg när jag va i ett väldigt destruktivt förhållande och för att skriva av mig och nu blir det inlägg när jag vill skriva och känner för det, punkt!

Nu ska fröken Larsson sova lite och i morgon blir det städdag!

Puss

jag hoppas att mina älskade Anna har det underbart på sin tågluff med Viktor också! Miss you honey <3

Vem faan vill till New York??

Jaha då har man sagt hej då till "systrarna" som påbörjar sin resa till New York idag, själv förflyttar jag mig en gata bort, max!!
Fast ska man vara realistisk så e det kanske bra att jag inte följde med, för då hade vi väl aldrig kommit hem, för i USA verkar man ju inte kunna göra eller säga vad man vill och det passar inte riktigt mig;) haha. och det vorde ju synd att vara där och inte komma hem på grund av att man har en stor käft ibland!

Hoppas iaf att dom får en skit trevlig resa och massa roliga upplevelser så ska jag försöka få ut något roligt av östersund utan dom, får se hur det går! men det blir ju skumpa när ni kommer hem iaf;)

E skit sugen på att dra till stockholm innan jag åker till malmö, skulle vara as kul och åka dit och träffa lite folk för att sen dra direkt därifrån till malmö och sen till Båstad där jag ska spendera resten av sommaren med jobb på Hamnkrogen, satan vad jag längtar, kommer bli en grym upplevelse och utmaning!

Älskar er av hela mitt hjärta tjejer <3

Sitter på bussen

På väg till syster mikaela och små¨killarna, ska bli mysigt att träffa dom igen, va ett tag sen nu. också har jag med mig massa grejer till dom från mamma som dom kommer behöva under semestern i Turkiet.

Trivs sjukt bra med min lilla data, så skönt att bara kunna läga i handväskan och använda när man vill.

Tror Karin och Sus lördags kväll bev hård för jag har fortfarande inte hört ett ljud från Karin;) hmm..

Sjuk skönt väder ute nu, sommaren e på väg och jag älskar det. en sommar i båstad blir inte helt fel, sen blir det en resa efter det också:)

Åkte precis förbi kyrkogården där farfar och farmor ligger;( saknar dom mkt och tänker på dom ofta..

ne nu e jag framme snart!

XOXO / Josefine

Sparka sönder mitt hjärta lite till, mer än vad du gjort redan, sparka bara!!!

I am thinking of you
In my sleepless solitude tonigh
If it's wrong to love you
Then my heart just won't let me be right
'Cause I've drowned in you

Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight

Baby can you feel me ?
Imagining I'm looking in your eyes
I can see you clearly
Vividly emblazoned in my mind