Man mår som man förtjänar

oj oj, mkt bakis idag, men har fått mycket gjort, jag och anna har städat hela rummet och filip hjälpte oss att diska! snacka om att vara hurtig dagen efter! men efter det har det varit tungt alltså..
Jag och anna fick gå av vårat pass igår och självklart blev det ju nattklubben då;) mkt öl och vin och sen en hejdundrande efterfest hos mig och anna med lite folk från personalen och en av grabbarna från feejk. mkt trevligt men blev på tok för mkt dricka känner jag idag;)
Ikväll ska jag jobbar gerberob med anna och viktor och idag är det nog ingen risk att någon får gå av. tror det kan bli riktigt bra med folk ikväll faktiskt! va en grym afterski iaf!

Nu ska jag vila lite innan jag går ner till hotellet igen..

bilder kommer nör jag orkar lägga in dom!

XOXO/ Josefine

Kalldusch;(

Oj oj länge sen man bloggade nu men har inte haft tid lust eller ork helt enkelt!
I osndags tog jag säsongens första åk, va skit kul men grymt kallt ute så det blev inte så länge. sen va vi 16 pers från personalen som va och käkade fondue på hotellet på kvällen, va skit mysigt. sen blev det chill och massa dri nkar i pianot efter middagen och sen blev det efterfest hos mig och Anna, riktigt roligt, jag anna och natta dansade sönder min säg 5 ggr, så det va minsan inte så tålig, men kul va det! haha..

Hade sett fram emot en varm dusch när jag vaknade men icke, hade inget varmvatten!! den e inte kul alltså, så det blev en kalldusch!
Nu ska jag klä på mig och gå ner på jobbet jobbar kvällen i restaurangen och sen garderoben med Anna, hoppas det kommer lite folk nu! har varit lungt sjukt länge nu!
Men nästa vecka slåt det till, Studen skiweek då! kommer bli skit kul! jobbar i restaurangen och garderoben på natten hela veckan! så det blir lite timmar iaf!

Ne nu ska jag göra mig klar!

Inget är så komplicerat som att verkligen älska någon. Inget förvrider våra tankar och känslor så som kärlek gör. Att inse att det är dags att gå vidare, att det finns inga ord eller känslor kvar för att laga det som redan gått sönder. Att kanske vara tvungen att vara den starka personen i dilemmat som avslutar något och tar ett steg ifrån det som varit innan det går för långt är ibland lika jobbigt som för den som står kvar. Därför finns det ingen vinnare i dessa situationer utan endast två brustna hjärtan..

Under ytan är det fortfarande kärlek

Kommer alltid att älska dig!!

Skönt att se att du mår bra!!

Nu vill Karin sova och jag som nyss kom hem tjatar om efterfest;) Tina e piaf;)
Puss

Hemma på hamngatan!

Va en lugn jobb dag, sen gick jag va och drack några öl med skinkan på after skin;)
Sov gott på bussen och vaknade i brunflo. kände ett viss obehag att vara tillbaka i stan faktiskt, sneglar över axeln lilla biten från bussen och hem till My k!
Kände plötsligt att Ösd är inte en plats jag ska leva i i sommar, aldrig, såren ska läka innan jag kommer tillbaka igen!!
På ett sätt önskar jag att jag aldrig åkte hem, känner nu att jag mår inte hundra när jag är i Ösd. tråkigt men sant, platsen medn för mkt dåliga minnen!!
Stockholm ska det faan bli i sommar!!

Men självklart  är det skönt att vara `"hemma" igen. och underbart att träffa Karin igen!!
Men denna stad har inget att ge mig yrkesmässigt iaf!!

I morogn blir det fika på stan med pappa och massa shopping :)

Puss

Myspys

Igår va en bra dag, först kom mamma och vi käkade lunch på jobbet och kolla på lite kläder i shopen och älsklings Tindra va med så man fick mysa lite med henne också!
Sen va jag Natta och grabbarna upp till hovde och myste på lite där uppe, va sjukt fint på fjället igår, skinande sol och vindstilla, så vackert!
Sen missade vi sista liften ner och gick ist, det va ju en upplevelse, gick bra jävla fort nedför hovde backen alltså, sjukt kul!
Sen blev det hem och piffa och sen en god middag på hildings med trevligt folk, Tack för en kanon dag!

Kommer lite bilder också:

jag innan middagen på hildings

såhär vackert va det när vi kom upp på fjället

Jag och Skinkan uppe på Hovde, kul att han är här en vecka!

Och såhär vackert va det när vi börja vår promenad ner till hotellet igen;), jag och Natta <3

Jag påväg ner för Hovde;) så sjukt kul!!

Sjukt lugn dag på jobbet

har ahft en as chill dag på jobbet och sen när jag gick av hade vi en bra vin provning och sen fick jag middag av anna och viktor och nu ska vi brudar dra på huskey, lämnar kärleksparet hemma!!

I morgon kommer mamma <3<3

Plikten kallar!

Puss <3

- Ski ska skit ha!

Mys middag med tjejerna

Har inte orkat skriva så mkt blogg på sistonde, haha, grym bloggtorka nu faktiskt..

ska ner till restaurangen nu och käka middag med Anna och Maja, myspys!
sen får vi se om jag och Maja går ut en sväng, blev ledig ikväll så risken finns juh:)

Hittade även en gamal wemertös på efterfesten igår, det va kul!

ne nu ska vi vandra..

Peace

Abbonenten du söker finns inte!!, skit ska skit ha!!

så min romance har gått  under jorden, kan bara ana det värsta.

saknar mamma och pappa sjukt mkt, har pratat med syster och sitter själv hemma medans alla andra festar hos kalle, så jag slka gå tillbaka så jag inte missar något;)

Blir till att tattuera in det senaste när jag får lönen iaf. Jag ska bära allt på min kropp, alla minnen, nu och alltid"!! <3

Si Vis Amari, Ama <3 på höften
och skuggningar på stjärnorna och blommor läggs till och se4n blir det en text till på ryggen, sinnes nice;
you are my black heaven now

...............

We used to have so much fun
Ain't no sunshine when you gone

Nothing but your memories
Sorrow and greed
In the air that I breathe
So much pain that I can't hide
I wanna try
But the tears never dry

Now I hope my words could somehow guide the world today into better ways
'Cause it has been a long time coming here
And on the final day there will be no more words to say, no more games to play