Hede

invigde etoorna i söndags på elevhemmet:) haha, tokigt kul var det. fast lite seg på att festa va dom nog allt:) dom e väl kansdke inte legitimerad hårding än:) haha

i fredags festa vi hos eve <3 blev mkt folk och mkt trevligt sen blev det en hård efterfest på elevhemmet!! men enligt skinkan så va jag på topp iaf:) haha tur han har koll..haha
och igår va vi hos mig och festa, va jävligt segt så vi drog ner till benny, sen blev alla jätte full och jag gick till elevhemmet, tänkte sova men jag och stefanie har legat och pratat hela natten och väckt jonte;:) eller ja, jag pratade nog mest tror jag :) men jag ångrar nu att jag aldrig sov kan jag säga, det hade jag behövt..

ikväll blir det gosaker och skarface på elevhemmet :)

säger väl hej till syster mikaela och svåger berra oxå då, för vet ju att ni läser iaf:) <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela och Berra

Hoppas att inte din svenskalärare läser din blogg..... Pojkarna saknar dig. Ha en bra skolvecka. Puss och Kram

2008-08-31 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback