Måndag

har haft en riktig kanon helg, var med emmelie i fredags och det va ju hundra år sen, det va riktigt trevligt, satt på deras bakgård och sjung och spela och greja. tack för den kvällen..sen på lördag va vi på stråket en svöng sen åkte jag till mikaela och sov hos henne, för bertil skulle ut. så jag myste med syster och ungarna hela dagen och kvällen, mysigt <3

nu väntar jag på att mamma ska duscha klart så vi kan åka till åre:) mamma ska på kicks och lämna någon ny kollektion som hon sålt till dom, så blir det lunch där:) siktar på en härlig lunch på broken jag:) sen ska vi till krokom och hälsa på wille och linus <3 linus blir en vecka idag:) 

hänt mkt konstigt oxå:( mkt så är jobbigt nu. vad man än ör så blir det fel. det är för mkt som tar emot nu..finns kanske inget kvar att rädda?....ne det här går it, man blir ju faan tokig när man tänker!!

saknar min kicki otroligt mkt;( känns som att du bara försvinner mer och mer, vill inte!! älskar dig gränslöst mkt min vän, det ska du veta och saknaden är stor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback