Hemma i Östersund!

Åkte hem till stan i morse med jimmy, så jag slapp åka buss, tack för det!

Fick åka in på bildemoteringen i åsarna och köpa någon knapp till hans lyse på bilen också!
 Det va ju en upplevelse, dom som jobbade där sa - Ta en sop tror det finns en guldig bil någonstans där ute som det sitter en knapp i som ni kan ta! jaha, tack ! bara det att det va 2 meter snö:)haha. men knappen hittades och lyset kom tillbaka:)
Stannade till i brunflo och sa hej till helena och kollade in hennes mysiga lägenhet och hennes mage (hon ska ha barn) men det syndes inte så jätte mkt än, hon har ju inte gått så långt än! mysigt!

Väl hemma i stan så va det tandläkaren i odensala som väntade, en massa bedövningssprutor och laga hål:( ingen vidare trevlig upplevelse och en och en halv timma efter givck jag mot bussen med ett halvt ansikte, det kändes så iaf!!

När jag kom in till stan så tog jag direkt bussen till krokom, där kära syster mikaela och hennes 2 barn väntade på dagiset där hennes älsta son, Wille går:) Och så fort jag kom in genom dörren kom Wille springande och sken som en sol och glad över att moster kom:) Finns inget bättre än att se Wille glad <3 min lilla prins!
Självklart var lilla Linus med också! så vi klädde på pojkarna och gick hem och myste, fikade och lekte!
 Sen va det dags för Wille att sova så då bytte vi blöja, bytte till sovkläder, borstade tänderna och sen läste jag en bok för han, men lilla prinsen somnade fort! <3
Sen skulle jag, Mikaela och Linus sätte oss nere i köket och prata lite men då kom pappa så då åkte vi hem till torvalla, och jag, nu sitter man här och gör inte så jätte mkt!
Nu har jag iaf berättat min dag:)

Tack för en mysig kväll syster och prinsarna <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela Larsson

Tack själv, det är så kul när du kommer....

2008-12-16 @ 22:30:22
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-12-16 @ 22:32:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

hoppas du haft en trevlig dag! :)





kika in i min blogg om du vågar?

2008-12-16 @ 22:32:52
URL: http://illapissat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback