Jullov!

Igår va vi med skolan i vemdalen och kollade in alla restauranger där, det va väldigt trevligt! va på Husky, Bykrogen, Anorak, Hovde och Skalet där det avslutades med luch:)
Va en bra dag igår, det ända dumma va ju att jag och Eve inte visst att vi skulle upp till Hovde, som ligger längst upp på fjället ovanför vemdalsskalet. Och dit upp åker man ju sittlift, visst det kan ju vara jätte kul men en sak är såkert! När man har leggings och stövlar är det faan ingen hit;)haha. Det va en jävla snöstorm när vi kom upp på fjället och jag kan ju säga att jag och Eve frös nästan sönder alltså!! men det av en upplevelse, inte alla som åker upp på fjället i leggings inte:)!!
Efter lunchen på skalet så åkte vi hem igen, va ner och hämtade tvätten och packade allt jag skulle ha med hem. Sen kom Boffen och hälsa på så jag satt och prata med han ett tag.. Sen kom även Carro så vi drack lite kaffe och satt och prata, e ju så sällan man träffar henne nu för tiden:(
Sen va det dags att åka till bussen och hem till östersund igen.
Väl hemma gick jag ner till emilia och satt där och snacka massor och drack lite öl, sen kom Persa och Pär förbi en sväng, roligt att träffa Persa eftersom det heller inte är så ofta nu!
Sen blev det hem och sova, lyckad och skön kväll!

Nu sitter jag bara hemma och har pratat med Wictoria lite, ska ner på stan sen. men ska städa lite först tänkte jag, kanske iaf:)

Just det, Tommy ringde i morse och Svante skulle vara hos han och mamma i singsjön i helgen så jag åker dit ikväll, Wictoria kanske också följer med:) Mys mys!

ne nu orkar jag it skriva nå mer!
Älskar dig vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback