Måndag

Klev upp kl 7 i morse eftersom mamma skulle in till stan kl 8 och det går ju tyvärr inga bussar dit mami har flyttat^^ Så det va bara för mig och Wictoria att kliva upp det om vi skulle hem, men det gick bra va inte så jävla trött faktiskt!
Har iaf haft det väldigt mysigt där uppe, skoteråkning och massa mys och tok <3

Nu e jag hos papi och har nyss duchat, ska åka till Eivor och äta middag, gott:)
Sen ska jag förbi Wictoria en sväng också om jag hinner, har lovat att klippa hennes mammas lugg;)

Saknar lägenheten och lilla Hede! Saknar att kunna springa över till Eve och dricka kaffe och bara vara, Saknar min säg! Åker nog en en sväng efter jul

Nyår har iaf jag och Wictoria sagt att vi ska äta middag och bara mysa in det nya åren med skumpa och vin och god mat <3 tror det kommer bli bäst jag!

Fast jag blev bjuden till åre idag med pappa på nyår, dom ska på Wallmans och grejer, 4 rätters middag, måste säga att det är lockande och väldigt snällt av pappa att bjuda med mig, men jag blir nog hemma iaf!

I morgon blir det lilla julafton hemma hos papi, så syster mikalea och svåger och ungarna kommer i morgon, det blir mysigt <3 Carro kommer också och Eivor och hennes dotter Anna!

ne nu ska jag göra mig klar!


Kommentarer
Postat av: kicki

men nyår? du lovade ju att komma till vemdalen :/

2008-12-22 @ 20:27:44
Postat av: Anonym

Jag vet men jag har liksom inte råd att ta en taxi först till skalet själv och sen från skalet själv;( det blir hur mkt som hällst juh:( <3 förlåt

2008-12-23 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback