Singsjön by night

Va på stan en sväng idag med min kära Wictoria <3 Mysigt att träffa henne som alltid<3
Sen gick jag till salongen när mamma hade jobba klart också åkte vi till singsjön. där Svante och Tommy redan va, käka massa met co dona. sen va vi ut och körde skoter jag och Svante<3 mkt mysigt . Skönt att lillebror kommer och hälsar på ibland!!
Sen blev det hem och ta en öl och kolla tv!
I morgon ska jag och Tommy åka till stan och hämta Wictoria så i morgon blir det massa skoter åkning och mys med även hon <3
Klippte Svante ikväll också:) skit snyggt blev det ju såklart!!

men nu ska fröken Larsson sova!!

Eve! jag saknar dig som en tok redan och vi har bara varit ifrån varandra i 3 dagar, hur ska detta gå?? <3 Love You


Kommentarer
Postat av: Evelina Lindström

Jag saknar dig min lilla stjärna !! Puss och kram på dig ! ps jag har inte fattat hur man komenterar riktigt ;P

2008-12-23 @ 20:42:48
URL: http://EvelinaLindstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback