Hudiksvall

nu e jag hos älsklingen i hudik, kom igår och blir här ända tills på måndag, fett skönt. men älsko jobbar så det e lite tråkigt, men jag får fördriva tiden så det går fort till han kommer hem. ska tvätta typ hela dagen:/ mindre roligt men vad faan det ska ju göras..

skönt att åka ifrån hede faktiskt, har hänt så mkt på sistonde och det blir bara som ett stort svart moln av frågor över hela hede;(    R.I.P. Lisa Thagg, du va alldeles för ung! ta hand om Linus där uppe!


carro och ello åker till hede i morogn, men då e ju it jag hemma. kommer hem på måndag sen ska jag jobba hela veckan, så att det kan bli någon utlandsresa!

ne nu ska jag försöka komma in i duschen, sen måste jag på hemköp och köpa sköljmedel och cigg.

trevlig sommar gott folk! / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback