Josefiine

har städat alla rummen nu:( sjukt segt. e så jävla bakis så jag vet inte vad..igår när jag jobbat färdigt kom carro och hämtade mig oxå åkte vi till carro och erika sen ner på campingen, va pub kväll där..va it så mkt folk som jag trodde det skulle vara men det var jävligt kul iaf:) carro w var nykter och körde;) och carro h var verkligen it nykter:) haha.. så dom åka hem ganska tidigt,  det skulle juh en annan ha gjort oxå men icke! vart bara lite för mkt öl och för sent, så i morse va det ingen höjdare att kliva upp..
mami ringde idag och sa att hon skulla till sveg i möra och jobba så då kommer hon och hämtar mig innan så följer jag med henne:) slipper åka den där jävla bussen, så skönt..ska bli skönt att vara hemma lite, men blir it så länge för på torsdag åker jag, wictoria och erika upp till hede igen:) det blir mys och massa festande tänker jag:)


Du får mig att le <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback