En Kanon Helg!

I fredags va jag Rubina, Simon och Tomas i Sundsvall, på birsta och IKEA! shoppa massa kläder och lite mys pys till lägenheten. en riktigt bra dag och en kanon god lunch på ett ställe inne på birsta, tack för det!
Sen blev det lite förfest i bilen påväg hem, väl hemma va det bara att byta och och ta en snabb dusch och sen bussen till mormor där jag slulle träffa släktingarna från stockholm:) Sen vidare in i dimman:) blev en kanon kväll iaf!

Lördagen så träffade jag wictoria på stan och tog en fika sen gick vi till Fredde, där han och Emil var. tog något glas vin där och sen vidare till torvalla för att byta om och sen till Emmelie en sväng. Sen kom Boffen och Erika :) så då åkte vi in till Fredde igen och festa lite där, med han, Emil, Simon, jag , Wictoria, Erika och Boffen!
sen blev det Olaerys och ett jävla röj:) Emil stod på scenen och dansade och sjöng i sin fina polis uniform, haha.
Simon köpte in tokigt mkt shotar, så full blev vi kan jag lova! men det blev nog lite för många för Simon som fick sova i Fylleburen hos polisen:) haha. vi som trodde han hade fått ragg ju:) haha.

Tack för en sjukt rolig Lördags kväll folket! det måste göras om!

Nu sitter jag på skolan och skriver en uppsatts om kristendomen :/ mindre kul kan jag lova.
Efter skolan ska jag Eve och Anna åka upp till skalet och hämta biljetter till forum och dricka kaffe med Uffe :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback