Julbord på Wemer ikväll

Jaha idag har vi första julbordet på skolan , jag ska vara i serveringen. skulle igentligen vara i köket men eftersom att mikaela, carro och svåger och ungarna kommer så bytte jag till servering ist!
Mamma ringde nyss och sa att hon också skulle vilja komma, så man får väl se då, kanske även mami dycker upp:)

Jag och Hansson såg en skit bra film igår iaf, när mörkret faller, riktigt bra va den!

Just det, bara mina vänner som kan gå in på min bilddagbok nu eftersom det är massa folk som inte kan bete sig, och det är ju bara tragiskt att läsa så därför är det bara minna vänner har tillgång från och med nu. 

Känns skit skönt att man får träffa familjen idag iaf <3

PrettyGreenEyes - Minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback