Nationellt prov i Svenska B!

Hade nationellt prov i svenska B nyss, tror det gick ganska bra, men ganska svårt!

Sen ska vi ha möte med Gunnar (våran kökslärare) om vad vi ska laga för mat i ramundberget och vad vi ska handla mm. Skidlinjen i Sveg ska ju på träningsläger igen och vi ska laga maten, åker dit i morgon kväll eller lördag morgon, jag, André och Tommy åker och är där tills på måndag morgon då Anna, Frida och Carro kommer och byter av oss!

Har även kommit på att avstånd alltid förstör, Blir faan Stockholm när jag är klar här i lilla Hede iaf:))) Sweet <3

Ne nu ska jag käka lite och prata med Gunnar!

Have a nice day!

Just det, jag glömde skriva att det gick sjukt bra i baren igår:) det va jätte kul! och vi fick bra med dricks;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback