Söndag

Sitter hemma hos Eve nu och har skaffat henne en blogg:) EvelinaLindström.blogg.se :)
Ska snart åka på ica och handla med Boffen för vi ska äta tacos ikväll;), gött :) Sen kanske Emil skulle komma, annars blir det bara slödag idag, lite sliten efter helgen!
I fredgas va det fest hemma hos mig, mycket folk var det och trevligt hade vi!
Igå käkade jag och Eve middag, jätte god kyckling och klyftpotatis gjorde vi, Anna och Tias va här också, sen så blev det massa drinkblandning och Eve skulle testa allt som va möjligt ;) men riktigt kul hade vi iaf!
Va en sväng till Begga och Linn också innan vi gick på norran, va trevligt där och ganska mycket folk!
Sen va vi på Norran för Peder Persson spelade där, det va riktigt kul, jätte mycket folk och härligt folk och skön musik! en riktig kanon kväll! Så när klockan börja närma sig 2 och dom skulle stanna, så vandrade jag Eve och Erica upp på byn till Boffen, där det va lite folk. Käka massa töörkorv, gött som faan är ju det:) Men sen blev Eve och Jossan trött så då vandrade vi hem! Helt klart en lyckad kväll! Tack för den! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha* Riktigt goda drink blandningar det blev, Theresia släng dig i väggen med dina 57 orginella Coctails lär dig något nytt ;P

Jossan jag älskar dig otroligt mycket och tusen tack för en underbar helg och hoppas det snart kommer en till ! Puss älskling

2008-11-25 @ 10:02:44
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback