Sveg, igen!!

jaha, fick en utskällning av Carro '(syster) för att jag inte lagt ut hennes och tinas blogg adress här så det är väl bäst att jag gör det! http://debbiedoll.blogg.se/  Men åter igen mamma, så läs den inte! det e så mkt tok så du kommer inte att vilja läsa den:) Carrop och Tina skriver iaf om allt mellan himmel och jord och kanske den sjukaste bloggen jag någonsin läst:) hahah men vad förväntar man sig då?? det e ju dom så! dom skriver även bara på engelska! men nog om det nu, nu har jag lagt ut den Carro!
Carro ska också men på julbordet i morgon, så det blir hela familjen förutom mamma och pappa!

Igår när jag kom hem från skolan så hade Emil lagat jätte god mat:), stark marinerade kycklingklubbor med ris och bea och sallad:) Jätte gott va det! Sen diska han när vi hade ätit så igår va en helt underbar dag, jag behövde bara njuta, Tack för det <3
Sen på kvällen kom Boffen och hälsa på så då kollade vi på film!
Sen blev det bara mys och sova eftersom vi båda skulle med bussen kl 7 :/ Emil åkte hem till hogdal och jag till sur sveg:( hehe.

Har svenska nu, tråkigt tycker jag!

ne, ska göra något vettigt nu!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sweet baby girl ses i morgon PUSS

2008-11-25 @ 18:49:40
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: ....

Jag säger bara VIDRIGT. man kan ju inte ana vad ni gjorde!!! Huvva

2008-12-11 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback