Tisdag

Sitter på skolan och pluggar på tyska viner, har prov i det på torsdag:/ kommer gå åt helvete! skit mycket att komma ihåg är det ju! men men

Igår va vi på Huskey och bowlade, det av kul! Eve spöa skiten ur mig;( och då har hon spelat 5 ggr innan och jag har faan gått i bowling! haha, men men kul va det iaf!

I morgon har vi våran sista tema middag, härjedals afton och jag ska vara i köket! hoppas på att det kommer mycket folk!

Jag vill ha jullovet nu!! Får se om det blir en tripp ner till Huddinge och hälsa på Jonas! hoppas på det, skulle vara sjukt roligt;) <3

Annars är jag bara allmänt less just nu, skolan suger faan all energi ur min kropp!! fyy, vill bara ha studenten nu jag!

Syster mikaela har även skaffat en blogg, www.hemmafrularsson.blogg.se
Trevligt tycker jag, så man kan hänga med i det som händer där borta i krokom!

Nej, nu ska jag gå upp och käka, tacos idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback