Torsdag

Hade tema middag igår kväll i restaurangen, halooween tema hade vi :) jag va i serveringen och vi hade vitt ansikte och röda läppar, samt vita och svarta kläder:) haha, riktigt roligt såg det ut, sålde ganska hyfsat! Gick iaf bra, en lyckad kväll! nästa vecka har vi country tema, då ska jag stå i baren :) det blir kul!

Sitter på skolan nu, har gjort massa matte uppgifter så jag kan få mitt G i matte, vilket jag inte har för tillfället:/
Ska boka studentkryssningen snart också:)!

Ikväll blir det forum på vemdalsskalet:) blir riktigt kul det!
Har även fått nöjespassen så vi kommer in gratis på alla spelningar, nattklubben och sånt under hela säsongen:), yeees!   Backyard Babies ska ju spela där i vinter också, så det blir ju inte helt fel :)

Är ju forum både torsadg, fredag och lördag så det blir nog en sväng dit alla kvällarna :) kul kul

Börjar på att bli kallt här i lilla Hede nu tycker jag! 'Är avundsjuk på pappa som är i värmen och bara mår bra!!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: kicki

Jaa :) studentkryssning den 4april <3 LÄNGTAR!!



Saknar dig gumman.

2008-11-12 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback