Fredag

God morgon!
ännu en dag i sveg! Sov hos Eve inatt och vaknade av att Tias kom ner och väckte oss, då va klockan halv 7 och bussen går 7 så då jävlar blev det fart:) vi han iaf med bussen. Tycker ju faktiskt om att åka till sveg nu för tiden:)haha. men it idag.

Vuxen poäng till mig giår iaf:) va på både banken och posten och fixade massa saker, duktig jag :)

Idag är jag glad för ikväll kommer Wictoria, Rubina, Simon och Tomas till hede:) ska gå på norran i kväll för det är pubkväll där, blir nog mycket folk och en trevlig kväll, men blir ganska lungt för vi ska åka hem till Östersund i skaplig tid i morgon, Mikaela fyller 26 år i morgon så då ska vi dit och fira henne och träffa mina små prinsar <3 saknar dom så mkt när jag är i Hede.


Tänk att en ändå låt kan väcka så mycket minnen!! Jobbigt!
Fast jag tycker det är underbart skönt nu iaf, ingen som säger vad jag får göra och inte! jag gör precis det jag vill och när jag vill och pratar med vem jag vill!! Det e så troligt skönt!


Om Blickar Ändå Kunde Tala <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback