Helgen

hade disco på Ug i fredags för alla ungar som går där. det gick bra och lite pengar drog vi ju in..skapligt trött när vi kom därifrån, somnade nog på en halv sekund när jag kom hem tror jag:)
sen klev jag upp kl 10 på lördagen och ringde och väckte erika. sen åkte vi till stan med Frida och Per.
 åkte till Tomas och käkade, och bara tog det lungt. sen gjorde vi oss klar och började dricka, Rubina blev jätte full, sötis:) haha. sen gick vi in till stan, Rubina såg så rolig ut när hon gick och vinglade runt:)haha, tror Kvemo fick sig ett gott skratt iaf:)
sen väl inne i stan gick vi på The Rock. riktigt trevligt var det där, träffade mkt roligt folk..
sen blev det kebab och hemgång..somnade fort och vaknade med världens huvudvärk:( alla var jätte klen..men vid 4 så åkte vi till Hede.
 Lämnade av Rubina i Fårker och sen väl i Hede va vi in på grillen och träffa Uffe och Skinkan och Andreas, kul att se dom igen!
sen åkte vi till Råndalen och lämnade Erika, bra nog tråkig väg det va dit iaf:)
 sen hem och kollade på filmen Angel, ganska bra men dåligt slut:( sen va det sängen..
blev väckt kl 4 inatt när Tomas skulle åka till Ljusdal för att jobba..sen efter det gick det ju såklart inte att somna om!!:(

och nu sitter jag på skolan och gör inte så mkt. ska snart upp i köket och laga massa mat:)

har haft möte med kuratorn idag oxå, det gick bra. ska träffas i morgon med också ska vi ha uppföljningplan någon dag med Barbro och min mentor. men men. jag har ju skött mig så bra nu så det är ingen fara:)

saknar familjen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt att sköta dej

2008-10-20 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback