I morgon får jag åka tillbaka till Hede <3

en ända dag kvar på praktiken, fett skönt. sen i morgon blir det Hede igen:) känns så grymt skönt att få åka tillbaka!

mamma har ju flyttat till hus också, uppe i singsjön, ett skit fint hus faktiskt. synd det ligeer så långt bort bara, måste faan ta körkört nu alltså!

fick ju bara höra massa hemska saker i morse:( så efter praktiken åkte jag in till sjukan och hälsa på Stefanie, skönt att se dig och se att du mår relativt bra iaf! du måste prata ist nästa gång du känner sådär! jag finns här, det vet du!! <3

sen kom niclas och hämta mig och körde hem mig till pappa och nu sitter jag bara här vid datan, men jag har faktiskt packat oxå, mkt packning;(
men hopaas jag kan åka med stefanie och hennes mamma i morgon till Hede om dom inte åker innan jag slutar..

ne, vet inte riktigt vad jag ska skriva nu faktiskt...men jag kan ju skriva ännu en gång att det ska bli så underbart skönt att få komma tillbaka till sig egen lägenhet i Hede igen <3!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback