Singsjön

Nu e jag och hälsar på mamma i singsjön, Tomas va här också men åkte hem till stan nyss..
Riktigt mysigt hus mamma har köpt, tråkigt bara att det ligger så långt bort och e typ världens minsta by:)haha men men, bli bra i vinter när man kan vara ute med skotern :)

Sitter och lyssnar på Tracy Chapman nu, fett bra låtar hon gjort faktisk.

Igår va jag och Tomas i Krokom hela dagen, han och Bertil tapetserade Willes nya rum, eller ja, Tomas gjorde väl det mesta.. och jag och syrran myste med ungarna <3

Träffade även Emma och Sandra idag när jag och Tomas va på öb, fett länge sen man träffade dom så det va nice!

På fredag blir det Sundsvall och IKEA med Tomas, Rubina & Simon, najjan:) ska handla kläder och lite smått och gott..
Ne, nu ska jag hoppa ner i soffan och kolla tv med mamma!

Om Ändå Blickar Kunde Tala:) <3
Ögongodis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback