Skolan

sitter på skolan nu och tränar inför köttprovet:/ började halv 12 idag:) riktigt skönt med sovmorgon!
ikväll ska jag plugga nere hos Johanna, har ju missat lite nu när jag varit borta! så va ska börja plugga tillsammans varje kväll..
i morgon ska vi till sveg. känns helt okeey faktiskt!

helgen blir lugn, ska ha disco på ug på fredag för alla småbarn. och lördagen kommer nog att spenderas i soffan med en bra film:) ska nog försöka plugga lite också så har man varit riktigt duktig:) hehe.

fick ett MMS av pappa igår på Wille <3 han är så söt min lilla prins, saknar han och Linus, jätte mkt <3 och såklart resten av familjen med! <3 tror jag ska åka hem på lovet iaf, får se hur det blir!

Om ändå blickar kunde tala!

Kommentarer
Postat av: pappa

Du är söt du med , kul att du försöker att plugga, skickar ett mms på båda prinsarna

2008-10-17 @ 16:04:01
Postat av: Carro

Hej älskling nu har till och med jag hittat hit =) Saknar dig hjärtat o längtar tills du kommer hem då snor vi prinsarna av syrran o låser in oss här hemma hos mig o kramar sönder dem.

2008-10-19 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback