Tillbaka i Hede

i lördags drog jag Eve och Anna till Lofsdalen där vi skulle laga mat åt skidlinjen som va där på läger. det blev några roliga dagar och mkt tok, riktigt roligt. lagade såklart god mat men lyckades även starta brandalarmet:) haha, lite kul måste vi ju få ha!
 helt sjuka träningspass dom hade iaf, fattar inte hur dom orkar:) men träning ger ju resultat, det fick vi iaf lära oss:)
 och idag va vi med i LT oxå, dom va där och tog kort i söndags när vi lagade mat.

nu är jag på skolan och väntar på att vi ska börja, vi börjar kl 4 idag:) skönt. ska laga mat med några från yrkesnämden:) det ska bli roligt!  men nu ska jag gå upp och ta mig en kopp kaffe.

saknar alla hemma <3

Om ändå blickar kunde tala!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback