Torvalla

Sitter hos pappa nu och har precis käkat lunch, hitta en matlåda med fläskfilé och ugnsstekta rotfrukter i kylen:) riktigt nice:) så nu e jag mätt iaf!
Klev upp kl 6 i morse eftersom mamma skulle in till stan tidigt och jag sov ju i Singsjön hos henne inatt, och dit går det inga bussar minsan. Så det va ju bara att välja, åka in med henne till stan eller sitta där ute helt själv hela dagen:/ så då klev jag mer än gärna upp faktiskt!
Va mysigt att sova där inatt iaf, så sällan man träffar mamma nu för tiden:/ fick massa presenter av henne också:) fyller ju 19 på tisdag men då e jag hemma i Hede så jag fick dom nu!:) en jätte go parfym, bodylotion, sminkremover och ansiktskräm:) tack så mkt älskade mamma! såda saker som man alltid behöver men som e så jävla dyrt om man vill ha dom bra märkena, så det är perfekt att få av mamma!
Också hämtade jag presentkortet som jag fått på IKEA också, synd bara att mamma glömde skriva hur mkt det va på men hon trodde 800 eller 1000 kronor:) så det blir perfekt på fredag när vi ska dit!
Ska ladda på mobilen på fredag oxå så jag kan ringa Kicki och kolla om det finns någon möjlighet att träffa henne också, saknar henne så det gör ont i hjärtat juh <3 ;(

även att pappa åker utomlands idag och blir borta typ 5 veckor:/ jag vill också åka bort till värmen!!

Om Ändå Blickar Kunde Tala <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback