Hmm?

jaha, då va det sista dagen i skolan på en hel månad då;(  känns hemskt att dom bara skickar iväg elever bara sådär. visst jag kanske inte har varit felfri men jag är faktiskt myndig och har varit på skolan och jag har ju knappast festat mellan 8.00 och 16.00 vilket räknas som skoltid! och vem på wemer har inte festat?!
Känns som att dom verkligen inte kan göra såhär. Men har nog inte så mkt att sätta emot!
Kommer missa sjukt mkt i skolan ju!! fattar inte hur dom tänker.. dom skickar ju bara bort problemet ist för att lösa det.

Så nu ska jag bo hemma hos pappa i en månad..kommer sakna MITT hem, MIN säng, MIN lägenhet, MITT kök..visst det är hemma hos pappa med, men min lägenhet är bara min och mitt eget hem. hos pappa måste jag anpassa min efter han.. Känns jobbigt att inte få vara hemma i kära Hede! kommer sakna alla kompisar där som en tok <3<3 sakna Wemer!!
 en månad är så lång tid ju:(

ska praktisera på dagiset som jag gick på när jag var liten iaf, ska vara både i käket och med barnen, kan väl bli bra. men det är ju inte i Hede!!

Jag förstår väl också att man måste ta konsekvenserna för sitt handlande men ska det vara att man måste bort från skolan i en hel månad?? det är sjukt!! helt tappat! dom trampar ju bara ner än annu mera för faan!

aja, ska hämta uppgifter nu så jag kan jobba hemma ist, men det är it samma sak.

den 8 oktober är jag tillbaka i Hede <3 längtar redan nu som en tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback