känns mkt bättre idag, tack och lov!

vad hade jag gjort untan dig eve? tack för att du stöttar mig och gör mig starkare när jag bara ringer och gråter som ett litet barn. och tack för att du stötar mig genom allt det jobbiga, hela tiden! det betyder mkt <3  skönt att ha en sån underbar vän som dig! fast det är många av mina vänner som hjälpt med dom här veckorna, och jag älskar er obeskrivligt mkt, ni vet vika ni är!
jag prata med theresia idag och jag fick visst åka om det va okey med dom jag har praktik hos, och självklart va det de:) så nu får barbro säga vad hon vill men jag kommer på torsdag och den saken är då säker iaf:) känns sjukt bra:) även om det bara är över dagen så får jag iaf träffa alla <3 läääängtar så!!

är hos pappa nu, har ätit jätte god middag med han och eivor, tack för den! ska åka till tomas snart och vara lite social med han och rubina <3

och ett tack till theresia som låter mig komma fast den högre makten säger starkt nej!! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback