Knas dag!

missade bussen till sveg i morse så jag va på skolan här ist och gjorde en uppsats, sen kom carro winberg och hämtade mig oxå åkte vi hem till henne och bakade tårta för hon fyller juh 20 år idag <3 grattis grattis gumman. sen ringde andré och sa att vi måste åka till skolan för att ha möte med skolledningen och alla elever efter allt som hänt på elevhemmet, så nu e det slut på det roliga minsan,,iaf på elevhemmet! fick även höra att jag tydligen har varit den drivande, men det kan dom ju glöma!! icke, där är fröken larsson faktiskt oskyldig. men men..ochså har vi fått väktare som tydligen ska åka runt och kolla till oss, träffade en av dom igår som kom till elevhemmet inatt när jag och jonte satt och kolla på film, han var trevlig iaf men verkar lite hård, men det behövs nog kanske..

nu ska jag käka pizza:)

i morgon ska hela skolan gå från storhogna till vemdalsskalet, så jag hoppas på bra väder!

saknar Wille och Linus jätte jätte mycket <3 älskar er mina trollungar <3

peace

Kommentarer
Postat av: pappa

Tyvärr blir det regn i morgon,men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

2008-09-03 @ 20:21:53
Postat av: pappa

Hur gick marchen i dag till skalet ??????

2008-09-04 @ 19:23:38
Postat av: morsan

Jasså det var där skon klämde, men nu är du myndig och måste se konsekvensen av ditt handlande...

Puss på dig lilla gumman, jag tror på dig!

2008-09-04 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback