the dark side off life

pratade med barbro idag och det gick absolut inte att jag kunade åka till hede på torsdag över dagen och vara med på skolafotot:( ville ju träffa alla och tyckte det va ett bra skäl. men icke!! faan..känns somen evighet tills den 8 okt:(  allt känns bara hopplöst och så långt borta!! har jag inte lidit nog nu??
vad ska man göra när allt är jobbigt och man inte orkar? vet att vissa vill se min falla, och tro mig det är nära, men jag ska föröka vara stark och eve jag ska göra som vi sa, för oss <3!!

allt jävla skit kommer bara på en gång, alla gammla minnen som bara brinner, fy ;(

vill bara krypa ihop som ett litet barn och bara sova bort allt!!

åh, har lägenheten och städa oxå, för det är visning i morgon;( helvete

vill leva i en trygg liten värld..upp på en nivå dit problem och känslor inte når..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback