Wemer <3

sitter på wemer nu:) <3 känns skönt att vara här, men känns hemskt att behöva åka redan ikväll ;( kl sex går ju bussen hem igen, men men. otroligt skönt att träffa alla igen, har saknat er <3 speciellt Eve<3

klev upp tidigt i morse och gjorde mig klar, sen åkte jag och mamma till mormor och lämnade mat åt henne, sen åkte vi till hede och väl framme åkte jag och mamma och käkade lunch på Norran;) tack till mamma som va så snäll och körde mig hit <3 jag älskar dig!

sen åkte vi till min lägenhet och lämnade blommorna jag fick av mamma;) också kom Hansson och hämtade mig och körde mig till skolan och mamma skulle till storhogna och jobba en sväng och sen hem :)

har räknat ut att det är 12 dagar till jag får flytta hem till Hede igen <3 lääängtar som en tok ju ;D

i morgon blir det dagis igen, ska vara i köket hela dagen, skönt!

och världens bästa Skinkan fyller 20 i morgon <3 grattis till dig, Älskar Dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback