Grillad

God morgon folket!
Vaknade tidigt i morse och har kollat gamla andra avenyn avsnitt med syster men sen somnade hon så då passade jag på att kolla på programmet, Grillad på svt´s hemmsida. roligt program faktiskt. Kollade på avsnittet där Sanna Brådig blev grillad, jävla roligt avsnitt förutom att Mårten Andersson var med, är han så jävla rolig igentligen?? Nej, det kan jag säga att det är han inte, men chefen för programmet har väl antagligen fått för sig det..aja det va bra förutom han iaf!!

Skulle ju klippa mig idag men Majsan hade pratat in på röstbrevlådan när jag vaknade och hon hade fått förhinder så jag får se när det blir ist då. snart hoppas jag!!'

Ne nu ska jag göra någon nytta!

XOXO / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback