Hos Emilio

åkte hem efter skolan när jag hade skrivit klart min projektrapport och tro det eller ej men jag blev klart godkännt:) yeees!!
sen åka jag anna och eve på ica och sen var jag hem och käkade lite!
Gick till Eve sen och kollade på film med henne, också kom Robin och sa hej då och hämtade lite saker, han flyttar ju hem till Hudik i morgon.
Sen åkte jag och Anna ner på snabbt och gott och sa hej då till alla i personalen på skalet! tråkigt att dom åker, kommer sakna många av dom otroligt mycket!! <3
Sen var jag bara hemma och duchade och kolla tv och nu är jag hos Emilio i tvåan och är lite social med mina kära wemer elever, känns jobbigt att man snart ska lämna wemer, underbarare skola får man leta efter!!

ne nu ska jag vara social sen ska jag hem och sova, sur sveg i morgon!

XOXO/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback