Hos syster

vaknade tidigt som tusan idag, klev upp och drack kaffe och fika med mamma. sen kom Tommy och Svante, Tommy skulle till Järpnäset och bygga och Svante skulle åka med mig och mamma till stan.
Väl i stan var jag till Eivor och provade modellen till min balklänning, den kommer bli grym:)
Sen va jag och hämtade syster sen gick vi till mormor och fikade. sen blev det en lång repa på stan, köpte en keps, för mina dåliga hårdagar:) hehe. Sen hittade jag en jätte fin klänning som jag ska ha på studenten tror jag, men ska kika lite mer först innan jag köper den men den va skit snygg iaf!

I morgon ska jag till Majsan och bli fin i håret också:) det ska bli skönt!

Nu är jag hos syster och hon och Henke håller på att sätta upp massa hyllor och jag sitter och kollar på:))
Wictoria och hennes killa var här en sväng och hälsade på också, skönt att träffa Wictoria lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback