I´dont give a fuck

Segt att du ser drogerna som ditt liv, tragiskt, men så är ju du. jag har försökt hjälpa dig på alla sätt och vis, men är drogerna viktigare än allt så kan jag inte gör mer!!
önskar dig inget illa, önskar bara att du fick känna på ett normallt liv, för det liv du lever är bara helt sjukt.
Men är det drogerna du vill leva med så var så god för faan!! Men vänta dig inget trevligt liv!
Bara du som kan välja nu, vi har alla försökt men du söker dig ju bara till pundare, jag har gjort mitt!!
vill inte ha mer med dig att göra men önskar dig allt gott, ingen annan tror på dig, så trots allt tror jag på dig, åter igen..DU KAN OM DU VILL, DAGS ATT KÄMPA SJÄLV NU!!


Lämnar allt gammlat bakom nu, för mkt att bära på. nu finns bara framtiden  för Josefine Larsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback