Lite bilder från påsken


Tommy har byggt ett nytt badrum till mamma, väldigt fint blev det!

  Jag och Wille satt i solen och läste bok



Henke gav Linus lite välling innan han skulle sova;)





Sötnosarna låg på golvet och busade <3 Moster älskar er <3






Wille tyckte det va kul att låsasköra lite bil



Orkar inte lägga ut mer bilder, tar sån jävla tid.

Nu sitter jag och Carro och dricker kaffe, ska snart gå till mormor, blir middag där idag:)

Pappa har åkt till Hudiksvall och hälsat på Gerd och inte tusan fick jag följa med inte! Hade verkligen velat följa men det tänkte tydligen inte pappa på. Får väl följa med nästa gång ist kanske!

Carro har för tillfället lite att göra så hon spenderar tiden med att sitta och sparka mig i ryggen och retas, men så kan man ju också göra:) toknos!

Ne nu ska vi göra oss klar och gå till mormor;)

XOXO / Josefine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback