Lov ;)

Nu har vi äntligen fått lov, sitter i datasalen på skolan nu och ska fixa lite saker innan lovet, sen blir det hem och packa och städa innan bussen går, men det går inte förens kl 18 så det blir gott om tid:) Sen kommer Mami och hämtar mig i brunflo ikväll sen blir det till att fara hem till singsjön, skönt! va länge sen jag var hos mamma och tommy nu!

Igår va jag och Anna och solade, så nu kännder man sig brun:) Sen fick vi sms av Jonas om film i baggen på skelt så då va vi på ok och köpte chips sen får vi upp till skalet och kollade film, kul att träffa folket igen och filmen var bra!
Sen blev det till att åka hem och sova, har sovit bra inatt faktiskt, skönt för en gång skull!

ne nu ska jag göra lite nytta!

Se Yaa!


Så får jag träffa älsklings Tindra ikväll också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback