Singsjön

Vilken påsk, har haft det skönt hemma hos mamma i påsken, men såklart lite tjafs och bråk när hela familjen larsson är samlade.  Roligt att Wille och Linus varit med hela helgen <3 Wille var så ledsen igår när dom skulle åka hem till krokom igen, Henke kom hit i fredags också och skulle hälsa på men han blev kvar tills igår ist, det va kul.
I lördags drog jag, Henke och Carro till storåsen och hälsade på folket där, sen åkte vi ner till jaktstugan och där blev det massa gitarrspelande och sång, mkt mysigt. sen bada några bastu också. blev en trevlig kväll där och sen åkte vi hem till mamma igen och satt och snnacka med mikaela och Bertil ett bra tag här hemma sen blev det sova.
Igår va vi nere på isen och käkade lunch och mamma och dom fiskade men det hade inte jag tålamod till inte, hehe.
Svante och Henke försökte fixa Svantes skoter som har gått sönder men det gick väl sådär. sen åkte Mikalea och pojkarna hem och syrran och Henke åkte också hem. Tack för en bra helg folket <3

Nu sitter jag här vid datan med en kopp kaffe och mamma ligger och kollar på hälsoresan;)

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag göra franskmanikyr, så naglarna blir lite fina;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback