Smärta

Sitter hos Eve nu och hon ska jgöra sningor i mitt hår, men sinnes vad ont det gör när honm drar slingorna igenom hettan alltså! också har jag ju så långt hår också.. men men vi hoppas på att det blir bra iaf, det blir blonda slingor iaf;) blir det inte bra så färgar jag håret svart i morgon:)

nu har jag och syster kommit överens om en syster tatuering iaf, ska göra ett ankare övanför revbenen typ, kommer bli sjukt nice:) ska göra den i påsk bara jhag har pengar då, så vi får väl se om den blir gjord då eller inte!

I morgon blir det skola i sur sveg igen, huvva. tycker it om att kliva upp kl 6 och åka till sveg, men men..

Längtar till studenten nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback