Tok kväll med Emmelie

Vaknade sjukt tidigt i morse och åkte med pappa in till stan och lämnade Eivor sen gickvi och köpte min studentklänning, tack för det pappa <3
Sen va vi och hälsade på min kära svåger Berra på intesport. sen åkte vi och köpte en ny tv till köket och satte upp den nya tv´n hemma.

Senåkte jag oc Henke till Emmelie och drack kaffe med Emmelie och Andreas, mysigt:) sen åkte vi ner på olearys och drak en öl med andreas och Karin och sen gickvi på stan en sväng.
sen åkte jag och Henke hem till pappa och va lite social med han och Eivor och nu är vi hos Emmelie igen, får se om det blir utgång ikväll för mig och Emmelie iaf:)

blir väl antagligen en tok kväll med Emmelie somvanligt:) mee like:)


Tycker om dig nos <3




All in babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback