Väntan är lång idag

Har varit hemma och gjort mig klar och käkat. och nu sitter jag hos Boffen och väntar på han, men han hade ju it ens duschat så det lär ju ta ännu ett tag innan vi kommer ner till Karin och Pernilla, ska dit på förfest och sen ska vi till Anna, hoppas på en rolig kväll även om väntan är lång nu som sagt, jag trodde det var vi tjejer som var sega men icke:) haha!

Längtar tills på Torsdag, då ska jag åka hem til, Mamma <3 myssigt!!
Sen får jag se om det blir en tripp till åre med pappa under lovet också kanske:)
Annars blir det bara lungt också ska jag söka lite jobb hade jag tänkt. börjar bli lite ont om tid nu!

ne nu ska jag tjata lite mer på Boffen så vi kommer iväg någon gång!

Ha en trevlig kväll gott folk, för det tänker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback