Living in the memory of our song

händer inte så mkt mer än att jag jobbar och sover mkt, så därför blir det inte så mkt bloggande för det blir bara tråkiga inlägg!

Har varot ute med Tindra på en långpromenad, Wictoria skulle igentligen haka på men va skönt att gå själv och tänka lite så det blev bara jag och Tindra!
Mycket tankar och funderingar i mitt lilla huvud, hehe.

Längtar tills jag ska åka till Stockholm, ska bli skönt att komma bort några dagar och bara vara!

Ska ut och glida en sväng nu, se om det är nå roligt folk ute.
I morgon blir det jobb igen, lunch och kväll!



Vart faan tog värmen vägen??!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är älskling ^^

2009-08-19 @ 22:47:14
Postat av: Jossan

Vem? anntar Anna ^^ <3

2009-08-21 @ 23:32:56
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback