På besök hos pappa

Är och hälsar på pappa lite;) också fick jag skitgod kycklinggryta när jag kom, så det var det ju värt:)


Anna, här har du din bild;)


Puss kalas
Träffade gos Wille efter jobbet igår som va med moster Carro på stan, sen gick vi till Carro och färga håret på Mikaela och käkade korv med bröd, wille tyckte det va helt okey och avslutade middagen med att käka upp en hel ask med vindruvor:) sötnöten min <3


Så fin i håret belv storasyster Mikaela när jag va klar;)



Hann mysa lite med Linus också <3 Inte så ofta man träffar dom små trollen längre!

Hade en mysig dag med systrarna och ungarna <3

sen blev det fiske med carro, andreas och danielsson och hans ungar;)


Fick bara en gädda, tråkigt men sant


Moster älskar dig tok Wille <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev väll fint hjärtat ! :) Lite gult men det vet jag av egna erfarenheter att det är i början ^^

2009-08-25 @ 21:34:37
Postat av: Mikaela Larsson

Fy fan vilka fula fiskar...;-)

2009-08-26 @ 12:48:47
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: mamma

när blir det min tur för besök. Lever länge på sista. det var mysigt. love you

2009-08-28 @ 22:48:10
Postat av: Jossan

Ja det var jätte mysigt mamma <3 kul att du kom in på jobbet igår och sa hej!

Hälsa hästön!

Puss, älskar dig mami <3

2009-08-29 @ 14:25:29
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback