The blondie is back

jaha, då var ma inte bara gul längre utan nästan helt blond, skevt! men så blev det!

Har jobbat lunch idag. mkr folk så det flöt på bra.

Sen har jag färgat håret, är inte brandgul nu iaf;) haha

Är hos syster och påväg ner på g3 och ska skaka lite rumpa:)

I morgon blir det stor frukost med melodikrysset på kollektivet:) får se om man inte försover sig;)



Jag skrattar åt dig din lilla fjolla!!

Ses i dimman folket

Men, den 27 sitter alla 3 systrarna Larsson runt pokerbordet på hallen och jag ska vinna;) ALL IN!
Jag kör den ikväll iaf:)

Ses i dimman som sagt

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Men hallå puma ! Sen när är du BLOND igen ?! :P KORT TACK !

2009-08-23 @ 21:09:24
Postat av: Evelajna

Jag är ledig första september :D ses då ? :D ja må säga att du är riktigt snygg i håret ;)

2009-08-26 @ 17:16:49
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback