allt försvann

Jobbade till typ kl 21. ikväll, va lite bokat så vi kom ifrån tidigt.
Gick till Carro och Linn och satt där etty bra tag, sen åkte vi ner på Husky, och hade det skit kul där. men sen när vi skulle dra hem så va både Linns jack borta och Eriks (kökschefen) borta!! faan för folk som inte kan ge faan i andra människors saker!! men viåkte hem iaf
sen sa Anna at jag skulle kolla i plånboken efter pengar, ochg jag hittade inte mitt kort, min plångbok är borta men kortet hade jag på mig ju!!
men efter många om och men hittade vi kortet, men min plångbok är helt borta. glad jag hade kortet påm mig alltså!!Men segt att allt är borta, men jag är så glad att jag hade kortet i fickan hela kvällen, tacka gudarna för det!
Men alla andra kort är ju borta:( Jävla fittor, går ni på krogen för att sno så kan ni faan sitta hemma er jävla fittor!!
Måste ringa mamma i morgon och kolla om jag måste spärra något? Men har iaf anmällt allt till polisen, inte för att dom brukar göra något mrn iaf, nu är jag trött på idioter och vill sova, skriver mer i morgon. PussPuss <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det jobbigt när folk inte kan se skillnad på mitt ditt? Hoppas det löser sig.

Kram Lotta

2009-02-03 @ 06:31:09
Postat av: Mikaela Larsson

vILKET SPRÅK....JAG BLIR ALLDELES CHOCKAD!!!

2009-02-03 @ 10:59:40
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: jossan

Ja, Lotta, det är jätte tråkigt:/ men hoppas den dycker upp. Kramar Jossan

2009-02-03 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback