Änglar utan vingar

hej igen, va ett tag sen jag bloggade nu, har helt enkelt inte haft något lust, så av den enkla andledningen!

Ja, änglar utan vingar finns <3 och det tackar jag gudarna för!
Tack för all hjälp Carro och Jonas <3 Det beyder mycket!

Har varit lite mkt nu ett tag, men iget jag känner att hela världen behöver veta, dom som vet vet och så är det med det!

Ska jobba ikväll 17 till stägning, det känns bra. Fondue afton ikväll, mkt folk bokade!

Just det, ska flytta också, 2 dörrar bort från där jag bor nu. Jag ska bo med hov Carro ist, vi flyttar in i Villes gamla och han ska flytta till Josse. Det kommer bli bra det!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och gör mig klar för jobb!

Just det, Kicki jag ska kolla hur det blir med jobb,, men tror jag kommer jobba på Backyard Babies..

Seeyou!

Kommentarer
Postat av: Bulrlan

Mmmm fondue yummie:D

2009-02-18 @ 21:44:07
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men du kan ju inte komma har du ju sagt. Men det är klart att vi VILL att du kommer; 1 mars 15.00 Aspås Kyrka.... Puss och kram

2009-02-19 @ 09:56:39
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback