Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die today

Sitter nere på hotellet nu med ett glas kaffe och tänkte skriva lite blogg..
Det va sjukt mycket folk på lunchen, så dom satt i skiten lite där, skönt jag inte jobbade lunch idag:)
Men det är tydligen fullbokat ikväll så jag kommer nog ha att göra:)hehe men det blir kul.

På lördag kväll åker jag hem till mamma, ska bli så grymt skönt att åka hem och träffa La familia!
 På Söndag är Linus dop, inte på måndag.
Sen åker jag tilbaka hit på måndag.

I morgon börjar jag inte förens 23.00 så jag är ledig hela dagen, skööönt! ska försöka sova riktigt länge, men det brukar inte gå när man väl kan som sagt, men men.

Har inte hört något angående jobbet på Rhodos än men hoppas hoppas på svar! Skulle vara sjukt kul!

Mitt favvo band är här och spelar i helgen, så jag ska lyssna lite på dom på afterskin innan jag börjar jobba tänkte jag:)

Nenu ska jag hitta på något att göra tills jag börjar jobba!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du hos Karro nu eller bor du kvar ? Puss Hjärtat

2009-02-26 @ 23:19:06
Postat av: jossan

vem ??

2009-02-27 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback