Förlåt

oj oj, har verkligen inte bloggat på länge alltså! förlåt för det men det har varit mkt jobb och lite lust att skriva!
Nu har jag nyss vaknat och sitter här och lyssnar på Tracy Chapman och bloggar:) älskar Tracys musik, det är min drog just nu:)
Ska göra ett nytt försök att sluta snusa, tror det kommer gå piss nu när man är stressad ofta, men men, ska försöka iaf!!

Wille och Linus, moster har en överraskning när jag kommer hem, håll i er <3 Moster älskar och saknar er mina trollungar <3

Jag åker hem på söndag kväll för jag ska till tandläkar jäveln på måndag, och Wictoria ska sova hos mig på söndag och jag hos henne på måndag, underbart att få träffa min kära donna lite också, jag älskar dig darling <3

Måste ju säga att Anna Andersson är en ängel utan vingar alltså!
Jag kan inte ens räkna alla gånger du har ställt upp för mig.
Men du ska veta att jag är jävligt tacksam gumman!
Du är en underbar vän och jag älskar dig otroligt mycket <3

Det blev så otroligt bra:) Yeess:) <3 den bästa av dom 3 jag har iaf:) Min kärlek till er är enorm mina prinsar <3

  Jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer alltid att finnas där för dej när du behöver mej hjärtat, du är oersättlig för mej <3

2009-02-12 @ 16:08:36
URL: http://annamariajosefineandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cute !! (K)

2009-02-12 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback