Fredag

Klev upp vid 9 idag och va ner på hotellet och käkade frukost, skönt att gå upp tidigt ibland!
Sen va vi på ica och handlade lite nödvändiga saker.
Sen gick vi hem igen och sov ett tag, det va jätte skönt:)
André har nyss gått ner till hotellet, för han ska jobba och jag ska duscha och göra mig klar och gå ner jag med, börjar kl 17 och jobbar till stägning ikväll!
och i morgon börjar jag kl 11.00 och jobbar till 16.00 tror jag!

Anna ligger och vilar, men hon är bättre iaf och mår inge illa nu, så det va nog bara något tillfälligt, skönt det gumman <3

och jag har jätte tur, för jag är ledig helgen vecka 9 och måndagen vecka 10 så jag kan gå på Linus dop:) HAPPYFACE!
det är måndag 1 mars kl 15.00 i aspås kyrka:)

Trodde jag skulle missa det:/ Men moster kommer Linus <3
Saknar mina trollungar så mycket <3


Mamma & Pappa, Jag Älskar och Saknar Er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback