Funäsdalen på söndag

Pratade med Uffe idag och det var helt okey att vi började kl 17 på måndag, så på söndag när vi  vaknat så åker jag och Anna till funäs och festar med Eve och Tias, blir räkfrossa på Eriksgården:), mumma! Det kommer blir sjukt nice!

Annars har va haft en sjukt rolig kväll med en av delägarna och lite av personalen, mycket trevligt. Kubben är roddad och klar för helgen, kör både afterski och nattklubb även där i helgen, fullt ös i hela huset!!

I helgen är Rydell och quick här och spelar, så det är skit mycket folk som kommer i helgen bara för dom, alla stugor är fullbokade, så det blir till att jobba i restaurangen i helgen alltså. jobbar tors fred och lörd där och sen korven när vi e klar där, så det blie en helg med massa jobb, men det är bra då går det fort:) Hoppas vi inte sätter oss i skiten i restaurangen bara:P

nej,. nu ligger Anna och sover och det ser sjukt skönt ut så jag ska krypa ner jag med!
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Evelina Lindström

härligt att höra ! Jag ska prata med Gunnel om jag kan få jobba kväll på Måndag jag med ! Vi hörs och ses baby <3

2009-02-05 @ 09:25:21
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

ja kolla det vännen <3

2009-02-05 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback