God morgon världen

Sinnes trött jag är nu alltså! Men jag är vaken och klar för att  gå på jobbet iaf!
Skit segt igår när jag gick och la mig för jag va verkligen jätte trött, men det gick faan inte att somna, hatar sånt, men efter mkt om och men så sonade jag iaf:)

Om jag och Anna inte har fått svar på jobbet i Rhodos på fredag så har vi inte fått det:/ så jag HOPPAS verkligen som hör av sig alltså!! skulle vara så sjukt kul. För nu har jag verkligen inget som håller mig kvar efter studenten, kan gör vad faan jag vill och jag älskar det:P!

Ska höra om det blir jobb eller inte på Backyard bebies också, skulle ju vara grymt kul och se dom, men kanske skönt att jobba också, vet inte?!!

Ne nu ska jag dra, ska jobba frukost med Lina:) Men den är inte till kl 17, så vad jag ska göra efter frukosten vet jag faktiskt inte;), skulle tro att det blir restaurnagen, men baren på afterskin skulle vara grymt kul:)

Kicki Sölvestål, Vi ska ses snart hjärtat mitt! Jag Älskar dig <3

ha en bra dag!

xo xo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback